Комунікаційна кампанія, PR-підтримка, Комунікація зі ЗМІ, Інфлюєнс-маркетинг
У 2024 році премія Global Teacher Prize Ukraine постала перед новим масштабним викликом: як залучити вчителів, які працюють в умовах війни — часто в укриттях, без світла, іноді навіть без доступу до стабільного інтернету. Багато з них є внутрішньо переміщеними особами або навчають дітей на прифронтових територіях. Попри це, саме ці педагоги щодня демонструють силу й відданість, формуючи нове покоління українців.
Наше завдання полягало не лише в тому, щоб достукатися до них, а й надихнути їх поділитися своїми історіями та показати всій країні, що вчитель сьогодні — це герой.
Ми забезпечили комплексну комунікаційну кампанію, щоб розповісти про премію й мотивувати до участі у ній. Залучили до проєкту ведучих 1+1, артистів, блогерів та медійників, які у відео та постах закликали номінувати вчителів. Підготували глибокі тематичні лонгріди про освіту під час війни, а також особисті історії номінантів — чому вони залишаються, викладають і надихають. Побудували сильні партнерства з МОН та іншими організаціями, які підтримали премію в різних номінаціях.
Активна комунікація охопила як національні ЗМІ, так і соцмережі, забезпечивши видимість та залучення.
146 публікацій у провідних українських медіа.
13 ефірів на національних теле- й радіоканалах, зокрема на Еспресо TV, Радіо НВ, Громадському.
7 новинних сюжетів на топових платформах: 1+1.ua, ТСН, Суспільне та інших.
20 лонгрідів про освіту й історії номінантів.
26 інфлюєнсерів підтримали кампанію у своїх соцмережах.
80+ млн контактів — масштабне охоплення по всій країні.
Церемонія нагородження 2024 стала подією національного рівня, а переможці здобули не лише підтримку, а й заслужене визнання.
Експертність, гнучкість, орієнтація на потреби клієнтів — це про нас
HAVAS Red