Зовнішній PR-офіс, PR-підтримка, Комунікація зі ЗМІ
Rozetka — один із найбільш впізнаваних українських маркетплейсів — звернувся до нас із потребою посилити PR-супровід і забезпечити системну комунікацію зі ЗМІ. У конкурентному середовищі онлайн-торгівлі важливо залишатися у полі зору споживача: бути не лише сервісом, а брендом, який асоціюється з покупкою №1.
У часи, коли увага користувача триває кілька секунд, медійна тиша — неприпустима. Саме тому постійна присутність у новинному полі стала ключовим запитом клієнта.
Ми розробили ритмічну та чітку PR-комунікацію, яка працює на репутацію бренду, не вимагаючи зайвих бюджетів. Регулярна взаємодія зі ЗМІ, створення релевантних інформаційних приводів і унікальних текстів дозволили нам підтримувати сталість публічної присутності Rozetka. Ми працювали на випередження — не чекаючи, поки про бренд згадають, а самі формували цікаві теми для обговорення в медіа. Завдяки такому підходу Rozetka залишалась у фокусі уваги як покупців, так і журналістів.
4,48+ млн контактів (за рік) завдяки органічному PR
Понад 30 релізів та публікацій, що підтримують експертність та актуальність бренду
Регулярна присутність у провідних українських медіа
Співпраця триває
Експертність, гнучкість, орієнтація на потреби — це про нас
HAVAS Red