Перед командою HAVAS Red Ukraine стояло складне завдання — не просто вивчити нову бізнес-сферу, а й розробити ефективну комунікаційну стратегію одразу для двох аудиторій: українців, готових інвестувати в канадський фонд, та міжнародних інвесторів, зацікавлених у західноканадському ринку.
У процесі створення стратегії команда провела десятки годин глибинних інтерв’ю з українцями та канадцями, щоб зрозуміти потреби, болі та очікування цільових аудиторій. Інсайт, який визначив подальшу комунікацію: українські інвестори довіряють персоналіям, а канадські — цифрам і звітності.
На основі досліджень агенція сформувала повноцінну комунікаційну стратегію та контент-план з рубрикатором для фонду і його перших осіб.
Особливу роль у проєкті відіграв Сергій Стьопа, серійний підприємець, який раніше успішно розвинув фармацевтичний бізнес, а зараз інвестує у фонд прямих інвестицій. HAVAS мала за честь долучитися до старту його нового проєкту.
Над розробкою брендбуку працювала агенція Havas Ukraine. Команда дослідила колористику з точки зору психологічного впливу та сформувала візуальну комунікацію, що базується на асоціативних формах і відображає суть діяльності компанії.
Експертність, гнучкість, орієнтація на потреби клієнтів — це про нас
HAVAS Red