Зовнішній PR-офіс, PR-підтримка, Комунікація зі ЗМІ, Організація подій, Інфлюєнс-маркетинг, Ком’юніті-маркетинг
Зовнішній PR-офіс, PR-підтримка, Комунікація зі ЗМІ, Організація подій, Інфлюєнс-маркетинг, Ком’юніті-маркетинг
У 2024 році Logitech продовжував зміцнювати свою репутацію лідера у світі геймінгу та інноваційних технологій. Завданням стало не просто забезпечити медіапокриття, а побудувати сталі зв’язки з геймерською спільнотою, залучити нових фанатів бренду, інтегрувати Logitech у культурний контекст кіберспорту та створити значущі інфоприводи в умовах високої ринкової конкуренції.
Повний PR-супровід Logitech G: Ми забезпечили річний PR-супровід бренду, включаючи огляди продуктів, партнерства з кафедрою кіберспорту, медіапітчинг, спецпроєкти та організацію подій.
Кіберспортивний турнір Logi Play Cup: Провели турнір з CS2, який зібрав понад 20 команд з усієї України. Турнір став потужним інструментом залучення молодої геймерської аудиторії та підкреслив позиції Logitech G у сфері кіберспорту.
Святкування 10-річчя G502: LIVESTREAM ANNIVERSARY PARTY: Організували онлайн-стрім-вечірку для фанатів мишки G502, що зібрала понад 646 000 контактів і 63 000 переглядів у прямому ефірі. Презентували нову модель G502 X PLUS та сформували емоційний зв’язок із ком’юніті.
Logi Play Days: Провели масштабну активацію з 17 по 29 вересня: святкування, колаборації зі стрімерами, підтримка у медіа. Проєкт охопив мільйони геймерів і став центральною подією сезону.
Інфлюєнс-кампанія Logitech MX для Mac: Залучили топових інфлюєнсерів до створення трендових ASMR-оглядів. Кампанія посилила впізнаваність продуктів серед користувачів Mac-екосистеми.
17+ млн загального охоплення по всіх каналах
72 млн контактів за результатами відеоматеріалів
3,7 млн охоплення в межах Logi Play Days
646 000+ охоплення G502 Party
65+ brand led stories including 21 interview features. фм
Експертність, гнучкість, орієнтація на потреби клієнтів — це про нас
HAVAS Red