HAVAS Red Ukraine створила комунікаційну стратегію для Private Real Estate Fund українських підприємців у Канаді

Перед командою HAVAS Red Ukraine стояло складне завдання — не просто вивчити нову бізнес-сферу, а й розробити ефективну комунікаційну стратегію одразу для двох аудиторій: українців, готових інвестувати в канадський фонд, та міжнародних інвесторів, зацікавлених у західноканадському ринку.

У процесі створення стратегії команда провела десятки годин глибинних інтерв’ю з українцями та канадцями, щоб зрозуміти потреби, болі та очікування цільових аудиторій. Інсайт, який визначив подальшу комунікацію: українські інвестори довіряють персоналіям, а канадські — цифрам і звітності.

На основі досліджень агенція сформувала повноцінну комунікаційну стратегію та контент-план з рубрикатором для фонду і його перших осіб.

Особливу роль у проєкті відіграв Сергій Стьопа, серійний підприємець, який раніше успішно розвинув фармацевтичний бізнес, а зараз інвестує у фонд прямих інвестицій. HAVAS мала за честь долучитися до старту його нового проєкту.

Над розробкою брендбуку працювала агенція Havas Ukraine. Команда дослідила колористику з точки зору психологічного впливу та сформувала візуальну комунікацію, що базується на асоціативних формах і відображає суть діяльності компанії.

Більше наших новин

Експертність, гнучкість, орієнтація на потреби клієнтів — це про нас